torsdag 18. oktober 2012





Varmer med gode tilbakemeldinger

I min siste blogg fortalte jeg om et møte med 50 Hedmarkinger. I dag kom det en tilbakemelding i posten som varmet ekstra godt. Selvsagt liker jeg å lykkes med de mål jeg setter meg. Det er viktig å konsentrere seg om positive energi. Negative mennesker gir negativ evenrgi.

Dersom du stirrer lenge nok inn i
avgrunnen, stirrer avgrunnen tilbake
             inni deg.
                                 Nietzshe 

 

                                Et annerledes møte
HLF Åmot arrangerte den 11.10. åpent møte på Østerdalen Hotell, med Øyvind Neeraas som foredragsholder.
Foruten forhåndsomtale i lokalavisen, ble det satt opp plakater og sendt invitasjon til andre lag og foreninger som har kronikere som medlemmer.
Foredraget ”Det herre e det livet du har fått”, burde være interessant for flere enn bare tinnitusrammede, tenkte vi.
Og det stemte, for av de 50 som møtte opp, var bortimot halvparten ikke-medlemmer i HLF.
Det ble verken loddsalg eller andre tradisjonelle aktiviteter på dette møtet, for vi ville gi foredragsholderen mest mulig tid.
Neeraas klarte- med sin personlige åpenhet og utrolige fortellerevne- å trollbinde publikum i to timer, bare avbrutt av en kaffepause som mange benyttet til å få en prat med trønderen.
Ja, hvem andre kunne fått 50 trauste, godt voksne østerdøler til å stå opp og synge RBK-sangen? Det måtte da i så fall være Nils Arne Eggen!
Dette ble et møte vi vil huske lenge, og som kanskje vil føre til at HLF Åmot får flere medlemmer?

Ella Gjærum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar